O mnie.





N I E   W I E   O N A,   N I E   W I E    O N,   Ż E   M N I E

K i k i f u k o

Z W Ą!




model: Sarenka
rok produkcji: 1994 
100% natural
100% made in Poland.
seria limitowana
bez parabenów i silikonów
UWAGA dla alergików: wyrób artystopodobny,
zawiera śladowe ilości niekompetencji i samouwielbienia

Jestem:
Katolikiem
Kręgowcem, 
Mugolem,
Urody przeciętnej,
Samowystarczalna. Zazwyczaj

Lubię: 
Zielony , 
Kreskówki, 
Jazdę konną,
Dokuczać,
Mięso.

Kocham: 
Koty!!! 
Rysować!!! 
Marzyć!!! 
Czytać Książki i Komiksy!!! 
Pisać!!!


Nie zadzierajcie ze mną. Mam wyrok śmierci w dwunastu stanach! W tym w stanie nietrzeźwości...



e-mail: szmi@op.pl


Masz pytania? Napisz! "Przyjaciółka" odpowie w dwa tygodnie, ja zawstydzę "Przyjaciółkę" i postaram się szybciej...


4 komentarze:

  1. Szkoda. że skończyłaś pisać, a rozdziały się nie wyświetlałam. Na onecie przeczytałam wszystkie rozdziały i zakochałam się w historii, chciałabym przeczytać ją do tego 20 rozdziału, który jest w linkach, ale niestety, żaden się nie wyświetla. Pozostaje mi tylko płakać rzewnie i mieć niewielką nadzieję, że może w tym 2015 roku powróci ci nieubłagany wen i kontynuujesz tę historię.

    Wierna fanka (chociaż nowa) :)

    Niech Moc i Wena będzie z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda. że skończyłaś pisać, a rozdziały się nie wyświetlałam. Na onecie przeczytałam wszystkie rozdziały i zakochałam się w historii, chciałabym przeczytać ją do tego 20 rozdziału, który jest w linkach, ale niestety, żaden się nie wyświetla. Pozostaje mi tylko płakać rzewnie i mieć niewielką nadzieję, że może w tym 2015 roku powróci ci nieubłagany wen i kontynuujesz tę historię.

    Wierna fanka (chociaż nowa) :)

    Niech Moc i Wena będzie z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż za miłe i budujące słowa! :D
      Słuchaj, skoro tak czy siak, juz znasz historię, moge ci wysłać wszystkie rozdziały mejlem :)
      Aczkolwiek, zamknęłam je, ponieważ rysuję teraz na ich podstawie komiks, który możesz przeczytać tu >>> http://zakon-bezdomnych.blogspot.com/
      Nie mam pojęcia, czy ci podejdzie, bo historia została "odmangowiona", jest teraz w 100% moja, łącznie z postaciami, ale zamysł pozostał ten sam! Co więcej, rozwinęłam wiele wątków i dodałam flashbacki postaci, dzięki czemu więcej się będzie można o nich dowiedzieć :) Ale to wkrótce :)
      Jeśli chcesz przeczytać jednak tylko oryginalną wersję Dei x Tsu (która wg mnie zakrawa o porażkę xD) to podaj e-mail! Tylko proszę mi potem historii nie spojlować pod komiksem!

      Tak więc, wen powrócił już dawno, tylko przybrał formę komiksu :)))
      Pozdrawiam cię równiez gorąco, Nowa Fanko!!!! <3 Bardzo mi miło, że do mnie zaglądnęłaś ;)

      Usuń
    2. Mój email to idabomba@interia.pl Bardzo chętnie przeczytam wszystkie rozdziały :)
      Komiks również śledzę :3

      Usuń