Inne.


9 komentarzy:

  1. Witam!
    Serdecznie zapraszam Cię na nową ocenialnię Konstruktywna Krytyka (http://konstruktywna-krytyka.blogspot.com/). Chcesz uzyskać obiektywną i szczerą ocenę bloga? Zastanawiasz się nad jakością swoich postów? Chcesz się dowiedzieć, w jaki sposób zachęcić czytelników, aby chętniej zapoznawali się z treścią bloga?
    Nasi oceniający mogą Ci w tym pomóc! Nie czekaj i zgłoś się, jesteśmy tu dla Ciebie!

    Jeśli chciałabyś/chciałbyś dołączyć do naszej załogi, zapraszam do zakładki ,,rekrutacja''.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pytania? Yep. Mogłabyś podać youtube'owego linka do służącej ci za soundtrack "Tsudo's song"? Bo melodia iście przepiękna, niejasno kojarz mi się z produkcjami Studia Ghibli, nie wiem, czy trafiłam... w każdym razie, chciałabym ją sobie zapisać na dysku, a nijak nie mogę jej nigdzie poza Twoim blogiem znaleźć, klątwa, fatum? Nie wiem. Ale będę wdzięczna za odpowiedź.

    Swoją drogą, skoro już tu weszłam i żebram o dary, wypadało by się rozejrzeć, ale hej, ostatni kontakt z "Naruto" miałam trzy lata temu, nie rozumiem już, co Kishimoto rysuje ;___; obrazek w tle uroczy ;___;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tak, to nie jest miejsce na pytania. Wielkie gomen, trzecia w nocy robi swoje.

      Usuń
    2. Ha, ha, ha, spoko xD
      Nie przejmuj się, ja ostatni kontakt z "Naruto" i w ogóle jakąkolwiek mangą miałam 6 lat temu :)
      Piękna piosenka, nie??? :D Inaczej bym jej nie wstawiała :*
      Nazywa się "Theru no Uta" tylko jest jeszcze druga wersja z jakaś egipską orkiestrą, więc sprawdź przed ściągnięciem ;)
      A czy jest ze studia Ghibli to nie wiem, znalazłam ją przypadkiem.
      Pozdrawiam, mam nadzieję, że znajdziesz piosenkę ;)))
      Albo w sumie, to zaraz wstawię linka, jak ją znajdę...

      Usuń
  3. https://www.youtube.com/watch?v=8M15yHEnEJ0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Well, czyli można zacząć czytać~
      Yep. to Studio Ghibli jednak^^ Ano piękna, can't stop repplayin'. I dziękuję bardzo za link, egipska orkiestra, wtf xD

      Usuń
    2. Dla mnie tak to brzmi jak egipska :D
      Można zacząć czytać, jak najbardziej zachęcam, jeśli tylko nie wymiękniesz po paru linijkach...
      Heh, ja też miałam taką fazę na tę piosenkę :DD dzień w dzień replayin przez tydzień chyba :P

      Usuń
  4. [SPAM – Blog grupowy]

    Schronienie znajdzie tutaj potwór każdej rasy. Nie mamy nic przeciwko wizytom ludzi, jednak powinni się oni strzec pozostałych gości oraz personelu, który z trudem nad sobą panuje. Niestety noszenie ze sobą drewnianych kołków oraz srebra jak i wszelkich niszczycielskich dla naszych gości przedmiotów jest surowo zakazane, chyba że ktoś już jest kompletnym paranoikiem. Wówczas możemy przymknąć oko na niektóre wybryki.

    Jednakże wygoda i bezpieczeństwo naszych gości to priorytet! Każde oznaki zagrożenia życia należy zgłaszać, ewentualnie pozwalamy na branie spraw w swoje ręce, szpony, zęby... Kto co tam ma.

    Mimo wszystko serdecznie zapraszamy i życzymy przyjemnego pobytu!



    Pozdrawia
    Dyrekcja Potwornego Hotelu
    Personel administracyjny


    [http://ph-group-welcome.blogspot.com/]

    OdpowiedzUsuń