Mój Drogi Alflololianie!


Wybitnie nie mam pojęcia, jaka siła naprowadziła cię
na tę czeluść upadku polskiej literatury, a w
dodatku bezpośrednio związanej z fanfiction.
Powieść ta (tak nazwijmy „mój ci twór”), na którą
przybyszu natrafiłeś, opowiada zarówno o…



…głupocie jak i mądrości
kiczu i doskonałości
zapachu lawendy i smrodzie brudu
tym, co wciąż umiera z nudów
krasnalach i Marysi
wisielcu, który od lat nie wisi
oczach głębokich i ustach pełnych
umyśle czystym i kordonkach wełny
ósmej wspaniałości świata
siostrze, co zabija brata
wiedźmie na stos skazanej
parze zakochanej…








29 komentarzy:

  1. Czekam na następny rozdział!:D Jak już wiem, że prawie jest, to nie odpuszczę ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, z tej strony Meaghan z Katalog-Naruto.blogspot.com. Twój blog znajduje się w naszym spisie, jednakże z racji, iż dawno nie pojawił się żaden rozdział, prosiłabym Cię o pozostawienie na naszym spisie komentarza z potwierdzeniem, że Twój blog nie pozostał porzucony, inaczej będę musiała przenieść go do kategorii "Zagubionych". Pozdrawiam serdecznie i przepraszam za kłopot.
    PS. Nigdzie nie widzę linku do naszej strony... Czy dałoby radę to naprawić?

    OdpowiedzUsuń
  4. Żal, na pewno nie przeczytam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiki, kiedy dodasz nowy rozdział.? Ja tutaj już umieram.!!!
    Tęsknie za Tsudo i wydoroślałym Deidarą :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś za mną stęskł ;_; specjalnie dla Ciebie, cosik naskrobiem w najbliższym czasie ;)

      Usuń
    2. JUPI.!! ^.-
      jak fajnie :) dziękuję :*

      Usuń
  6. wiem ze to już za późno ale chciałam ci życzyć Wesołych Świąt, duuuużo jedzenia i zajebistych prezentów :P
    no i żebyś droga Kiki przyniosła nam na nowy rok kilka nowych rozdziałów :3
    i wgl zeby 2014 był o wieele lepszy niż ten 2013, dużo szczęścia i wielu sukcesów :*
    <3

    Sarah ^.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję bardzo =D Lepiej późno niż wcale, także życzę ci wspaniałych Świąt, rodzinnych, zdrowych i spokojnych oraz szczęśliwego roku 2014!!!
      Myślę, że napiszę coś w ferie, semestr się kończy, nie będzie nauki ;) A rozdziałów dużo nie zostało, jakieś dwa, trzy może i epilog.
      Ale ciiii...! ;)))
      Pozdrawiam, Kikifuko

      Usuń
  7. Kikifuko, kocie... rusz dupe i dodaj chociaż 1/8 następnego rozdziału!!! Nie męcz mnie już dłużej bo nie wytrzymam :[
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przysięgam, na całe Midori Neko, W FERIE BĘDZIE NOWY CHAPCIK ;))))

      Usuń
    2. LUBIĘ TO.! ^^

      tylko że... kiedy masz ferie.? :D

      Usuń
    3. W połowie lutego :)
      Tak w ogóle, to miło mi, że wciąż ktoś o mnie pamięta ^^. Dziękuję!

      Usuń
    4. tak długo czekać... no ale trzymam cie za słowo! bo jak nie dodasz nic do końca lutego to obiecuję ci że dowiem się gdzie mieszkasz i cie poćwiartuję! :) no chyba że wymyśle coś lepszego :3
      hahahahaha :D a proszę bardzo! po prostu według mnie nie można o tobie nie pamiętać a tym bardziej o tych dziwolągach zwanych Deidarą i Tsudo :D
      za bardzo 'was' kocham by zapomnieć o tej pięknej historii i lekko walniętej autorce.!! :3
      [bo wydaje mi sie ze taka jesteś, sry jeśli cie tym uraziłam]
      hahahah xd

      Usuń
    5. Heehehee, spoko ;))
      A tak bajdełej, znam cię? Prowadzisz jakiegoś bloga?

      Usuń
    6. niestety nie prowadzę :((( każdy kończył się porażką :/
      chociaż chciałabym zacząć to niestety sie nie chce xd

      Usuń
    7. I jak tam idzie ci praca nad 20 rozdziałem.? :D Wiem że dzisiaj jest dopiero 1.02 no ale chciałam się upewnić :P

      Usuń
    8. Mam sesję, nie myślę o tym.

      Usuń
  8. Witam!
    Jestem oceniającą na ocenialni Shiibuya. Twój blog trafił do mojej kolejki, jednak muszę zastrzec, iż na mojej podstronie widnieje taka uwaga:

    Historie, które mają więcej niż 10rozdziałów oceniam szczątkowo (na ich podstawie wyciągając wnioski o akcji, wątkach, poprawności i bohaterach, tle etc.). Jeśli Ci to pasuje, w zgłoszeniu zaznacz, że prowadzisz długiego bloga i zgadzasz się na system szczątkowy. Dowiesz się o swoich słabostkach i mocnych stronach, ale mam bardzo długą kolejkę i nie wytknę Ci wszystkich błędów, nie przeczytam każdej notki. Oprę się na wybranych.

    Ty akurat już opublikowałaś na Shiibuyi swoje zgłoszenie. Jeżeli zgadzasz się na system szczątkowy - nic nie rób, pozostaniesz w mojej kolejce. Jeśli zależy Ci na ocenie dokładnie każdego rozdziału - musisz wybrać innego oceniającego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. [SPAM] Gubisz się w gronie blogowych opowiadań? Szukasz czegoś wartego przeczytania? A może sam/a szukasz nowych czytelników? Jeśli tak, to „Sowi Przylądek” jest stworzony dla Ciebie. Rozbudowane kategorie opowiadań zapewnią Ci dobre miejsce w katalogu opowiadań.
    Pozdrawiam, Insane [sowi-przyladek.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej! Z góry bardzo przepraszam, że tu, ale chciałam by wiadomość została przeczytana jak najszybciej.

    Musiałam chwilowo "zawiesić" Poziom Krytyki. Ma on włączoną opcję oglądania tylko przez zaproszonych widzów. Nie potrwa to zbyt długo, jednak chciałam uprzedzić, żeby później nie było zdziwienia i rezygnowania z recenzji itp.

    Jeśli chcesz żebym umożliwiła Ci oglądanie bloga już teraz wyślij mi maila ze swoim adresem na ten adres: poziom-krytyki@wp.pl

    Pozdrawiam i przepraszam za kłopot!
    http://poziom-krytyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, z tej strony Mukudori z Wszechstronnych. Planujemy reaktywację naszej ocenialni, jednak z racji upłynięcia sporej ilości czasu, upewniam się, że blogi z kolejek jeszcze chcą otrzymać ocenę, zwłaszcza, że nie znalazłam nigdzie odnośnika do nas, co jest wymagane. O odpowiedź proszę pod naszym najnowszym postem do końca lipca, inaczej wystawię odmowę.
    Przepraszam za kłopot i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj. Z tego co widzę, ostatni rozdział został dodany w marcu, a więc minęło już kilka miesięcy od jego opublikowania. Chciałabym zapytać, czy nadal oczekujesz oceny swojego bloga na Ostrzu Krytyki. Jeśli tak, to poprosiłabym o odpowiedź pod najnowszym postem na Ostrzu, ewentualnie pod tym komentarzem. Druga sprawa – kompletnie nie znam historii Naruto, nigdy tego nie oglądałam/czytałam (nie wiem, w jakiej postaci to występuje). Na mojej podstronie również znajduje się informacja o tym, że anime i mangi nie oceniam. Proponowałabym więc przeniesienie bloga do innej oceniającej, która takie gatunki ocenia lub się na nich zna. Na odpowiedź czekam tydzień, a więc do środy. Brak jakiegokolwiek odzewu z Twojej strony oznacza odmowę. Pozdrawiam, Alissa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj. Została opublikowana ocena Twojego bloga na Ostrzu Krytyki pod postem 239. Pozdrawiam, Alissa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj, z tej strony Akira z Kompanii Przysięgłych. Chciałabym dowiedzieć się, czy jesteś nadal zainteresowana oceną swojego bloga.
    Liczę na szybką odpowiedź.
    Pozdrawiam ciepło,
    Akira

    www.kompania-przysieglych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!
      Tak, dlaczegóż nie miałabym być zainteresowana oceną :D
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Witam,
    ocena Twojego bloga na Shibuyi ma już ok. 70% i pojawi się jeszcze w tym tygodniu. Uprzejmie proszę o niezmienianie już szaty graficznej, układu ani innych detali na blogu. Z góry dziękuję.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam! W imieniu swoim i całej Załogi ocenialni Shiibuya z przyjemnością informuję, że właśnie ukazała się ocena Twojego bloga. Pozdrawiam i życzę miłego dnia z nadzieją, że docenisz moją pracę i kulturalnie skomentujesz recenzję.

    http://shiibuya.blogspot.com/2015/01/702-httpdeidara-tsudoblogspotcom.html

    OdpowiedzUsuń